Nepodceňujte své zdraví a dopřejte si dostatek vitamínů i minerálů

Všichni lidé jsou zodpovědní za své zdraví i celkovou kvalitu života. Naprostým základem úspěchu je samozřejmě pestrá strava s dostatkem všech důležitých živin. V dnešní době je však velmi těžké přijmout adekvátní množství celé řady mikroživin. Co si počít?

Doplňky stravy

Odpovědí na tuto otázku jsou samozřejmě ověřené přírodní produkty, které vám poskytnou vitamíny i minerály. Světová zdravotnická organizace i čeští lékaři přitom mluví dost jasně – většina z nás trpí nedostatkem celé řady živin. Jestli je chcete elegantně doplnit, spolehněte se jen na ověřené suplementy s kvalitním složením. Těch nenajdete na trhu zase tolik, jak by se mohlo na první pohled zdát.

Typickým příkladem je vápník, jenž je rozprostřený v celém těle. Vyšší spotřebu mají hlavně těhotné a kojící ženy, stejně jako těžce manuálně pracující a sportovci. Nedostatek daného minerálu se projevuje ve formě křehkých kostí, depresí, svalových bolestí, zhoršení zraku či třeba zubních kazů. Rizikovou skupinou jsou hlavně starší lidé a vegani. Zajímá vás krása a zdraví? Myslete na kalcium.

Levný, ale účinný pomocník

Suplementace této látky není vůbec drahá a může si ji dovolit každý. Podívejte se například na vápník od výrobce Naturvita, který jej nabízí za několik desítek korun. Součástí balení je i vitamín D3, jenž je nepostradatelný během trávení daného minerálu.

Doporučená denní dávka pro běžného člověka se pohybuje okolo 800 mg denně. Osoby s vyššími nároky by měly přijímat přibližně 1200–1400 mg každý den. V žádném případě nepřekračujte dávkování uvedené na obalu. Nic se přece jen nemá přehánět.

Když už budete v tom, zaměřte se i na hořčík a zinek. I tyto dva minerály jsou v naší západní společnosti značně deficitní, takže si zaslouží svou pozornost. Ať tak, nebo onak, v e-shopu pod vloženým odkazem najdete vše potřebné.

Inspirace:  Vypadávání a lámání vlasů: Jak s nimi bojovat a jak jim lze předcházet?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *